رئیس دادگستری اهر از بازداشت ۲۱ نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام نظری گفت: ظهر دیروز اهالی یکی از روستا‌ها به دلیل اختلافات شخصی و طایفه‌ای در میدان دادگستری با همدیگر نزاع و درگیری داشتند و این نزاع دسته‌جمعی منجر به ضرب و شتم یکدیگر شد.

وی ادامه داد: با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی و مدیریت صحنه نزاع توسط دادستانی عمومی و انقلاب اهر نزاع دسته‌جمعی اهالی روستا در کمترین زمان پایان یافت.

رئیس دادگستری اهر گفت: با دستور قاطع قضایی ۲۱ نفر از افراد حاضر در نزاع دسته‌جمعی به اتهام اخلال در نظم عمومی و شرکت در نزاع دسته‌جمعی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و افرادی که متواری شده بودند با دستور دادستان و با هوشیاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی دستگیر شدند.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی با حضور در محل حادثه به مداوای مجروحان نزاع دسته‌جمعی در کمترین زمان اقدام کردند و با توجه به اینکه وضعیت جسمانی برخی مخلان نظم عمومی مطلوب نبود برای ادامه درمان به مراکز درمانی تبریز انتقال یافتند و خوشبختانه در بین مجروحان جان‌باخته ای نداریم.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم عمومی مماشات نمی‌کند و در نزاع دسته‌جمعی روز گذشته هیچ‌گونه مورد امنیتی گزارش نشد و شلیک تیر هوایی با دستور قضایی و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح برای جلوگیری از تشدید نزاع صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.