۴ هزار و ۵۸۵ نفر در خراسان جنوبی در انتظار خانه دار شدن

تاکنون ۴ هزار و ۵۸۵ نفر در خراسان جنوبی با شرط داشتن ۳ فرزند و بیشتر موفق به ثبت‌نام در سامانه جامع مسکن شده‌اند.

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۹۵ هزار و ۹۸۰ نفر در ۳۱ شهر استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۹ هزار و ۵۵۲ نفر واجد شرایط چهارگانه بوده و تأیید نهایی شده‌اند.

او افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۳۱ متقاضی مرد مجرد در سنین ۲۳ تا ۴۵ سال، ۴۶۸ متقاضی مرد مجرد بالای ۴۵ سال و ۴ هزار و ۲۲۷ متقاضی زن مجرد بالای ۳۵ سال بوده اند.

داعی عنوان کرد: برای ساخت ۵۳ هزار و ۸۲۷ واحد مسکونی در همه شهر‌های استان زمین تأمین شده و متقاضیان ۶ هزار و ۳۹۶ واحد نیز تاکنون قرارداد مشارکت مدنی را امضاء کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون ۴ هزار و ۵۸۵ نفر در خراسان جنوبی با شرط داشتن ۳ فرزند و بیشتر موفق به ثبت‌نام در سامانه جامع مسکن شده‌اند.

او افزود: تاکنون ۹ هزار و ۱۰۸ واحد موفق به اخذ پروانه و ۵ هزار و ۹۷۴ واحد نیز به مرحله فونداسیون رسیده اند.

داعی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۰۱ واحد به مرحله اسکلت و سقف رسیده است، ادامه داد: هزار و ۴۷۵ واحد در مرحله اتمام سقف و ۵۴۰ واحد هم به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: براساس قانون جهش تولید مسکن مقرر شد دولت در چهار سال، چهار میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور احداث کند که سهمیه خراسان جنوبی ۲۰ هزار و ۶۷۵ واحد مسکن شهری و ۱۸ هزار واحد مسکن روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار