همایش علما، سران طوایف و متنفذین شهرستان های ایرانشهر و بمپور

همایش علما، سران طوایف و متنفذین شهرستان های ایرانشهر و بمپور در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.

 فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علما، معتمدین و ریش سفیدان نقش مهمی در تامین امنیت منطقه دارند گفت: باید از تمام ظرفیت ها در جهت توسعه و عمران و آبادانی منطقه استفاده کرد.

سردار شفاهي افزود: مردم سیستان و بلوچستان با بصیرت کامل در خدمت نظام اسلامی بوده اند و همیشه با حضور در صحنه های مختلف وفاداریشان را به کشور و ولایت به نمایش گذاشته اند.

وی هدف از برگزاری این همایش را استفاده از نظرات و پیشنهادات علما، معتمدین و متنفذین برای رفع مشکلات منطقه اعلام کرد و افزود: با همکاری مسوولان اجرایی تلاش خواهیم کرد دغدغه‌های که از سوی بزرگان مطرح شد برطرف شود.

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند که باید امت اسلامی با وحدت و یکپارچگی دسیسه‌های آنان را خنثی کنند.

سردار شفاهي افزود: همکاری بزرگان و سران طوایف در راستای اجرای قانون، رعایت مقررات و آگاه سازی عمومی بسیار سازنده است.

در این مراسم جمعی از علما و سران طوایف منطقه با اشاره به دستاوردهای نظام در منطقه اعلام کردند، دشمنان با تحریم و تهدید نتوانسته اند کاری از پیش ببرند و حال به دنبال جنگ فرهنگی و مذهبی هستند.

مولوی بامری یکی از علمای برجسته اهل سنت منطقه گفت: امروز وظیفه علما و بزرگان سنگین است چونکه دشمن برای از بین بردن اعتقادات جوانان به میدان آمده است.

وی افزود: باید جوانان را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنیم

سردار شاهبیک نارویی یکی از سران طوایف منطقه نیز گفت: ما همه برای حراست از وطن آماده جانفشانی هستیم. وی افزود: ما همیشه در خدمت نظام بودیم و خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف شومشان برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار