کرایه تاکسی درون شهری مهاباد افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: کرایه تاکسی‌های گردشی و خطی درون شهری تا ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته در این شهرستان افزایش یافته است.

شیرکو نورانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد با بیان اینکه کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به چهار هزار تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: نرخ تاکسی‌های تلفنی مسیر‌های داخل شهر نیز از ۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۲ هزار تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: در خصوص مسیر‌های تاکسی گردشی و ون استثنا‌هایی هم وجود دارد که بنا بر مصوبات حمل و نقل عمومی از مجتمع روناس ٢ و آپارتمان‌های صنعت و معدن به سمت خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا، پشت تپ و سیدآباد و برعکس کرایه‌ها به ۵ هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اضافه کرد: همچنین هزینه آژانس از مسیر خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا به مقصد‌های پشت تپ، فجر، سیدآباد و برعکس و سایر مسیر‌ها برابر بند الف (یعنی مسیر‌های داخل شهری) همچنین از شهرک فجر، سیدآباد به مقصد پشت تپ و برعکس نیز کرایه تاکسی با نرخ ۱۵ هزار تومان مصوب شده است.

نورانی ادامه داد: کرایه تاکسی مرکز ۱۳۳ نیز به ۱۵ هزار تومان رسیده و همچنین کرایه تاکسی به همه تالار‌های سطح شهر نیز ۲۰ هزار تومان خواهد بود.

وی در خصوص نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس‌های داخل محدوده شهری گفت: کرایه این وسایل نیز به یک هزار تومان افزایش یافته و اتوبوس‌های خانقاه و سیدآباد ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و اتوبوس دریاس، یوسفکند و اگریقاش هم پنج هزار تومان شده است.

نورانی اضافه کرد: مرکز آنلاین ١٨٣٠ به ازای هر کیلومتر اضافه هزار و ۷۵۰ تومان و به ازای هر دقیقه توقف ۶۰۰ تومان کرایه دریافت خواهد کرد، اما رانندگان این مرکز باید توجه داشته باشند تنها در صورت ارائه خدمات به صورت سیستمی مجاز به دریافت این کرایه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.