جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، اعضای ۳ نفره باند سارقان منزل با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در مناطق شمالی شهر کرج دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده سرقت منزل به پایگاه یکم پلیس آگاهی که اموالی به ارزش۲ میلیارد ریال به سرقت رفته بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان در یک گروه۳ نفره از طریق بالکن وارد منزل مالباخته شده و به وسیله یک دستگاه خودروی پژو اموال مسروقه را از خانه خارج کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات کارآگاهان در زمینه شناسایی سارقان آغاز و با بکارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت ۲ نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در حین فروش اموال مسروقه دستگیر شدند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۲۰ فقره سرقت منزل در مناطق شمالی شهر کرج با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری همدست متهمان و کشف اموال قابل توجهی از مخفیگاه وی، خاطرنشان کرد: رعایت نکات پیشگیری از سرقت تاثیر بسزایی در ناکام ماندن سارقان در رسیدن به اهداف شان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
دستگیری سارقین درست مثل اینه که با آبکش آب بیارید چون وقتی سارقین میتونن قفلهای درب منزل، محل کار و حتی گاوصندوق را با پیچگوشتی یا دیلم باز کنند هرگز از سرقت دست نمیکشند در حالیکه اگر پلیس اطلاع رسانی کنه که باید قفل ضد دیلم که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه روی درب نصب باشه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ها دیگه اصلا سارقین نمیتونن وارد بشن که لازم باشه هی پلیس بگیرتشون و دزد از نو و دزدی از نو، تازه با روشهای تازه تر که تو دانشگاه زندان یاد میگیرند. خخخخخخخ
آخرین اخبار