رشد مصرف بنزین در تعطیلات نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: میزان مصرف بنزین در استان در ایام تعطیلات نوروز به میزان ۹ و نیم درصد رشد داشته است.

عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد افزود: از ابتدای شروع سال جدید تا ۱۵ فروردین امسال، بیش از ۳۰ میلیون لیتر فرآورده بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت استان توزیع شد.

او افزود: امسال آمار مسافرت‌ها به نسبت سال قبل رو به رشد بود و اگر با ماه رمضان تقارن پیدا نمی‌کرد به طور حتم مصرف بیش از این می‌شد و تقارن با ماه رمضان سبب شد در نیمه دوم تعطیلات، روند رشد مصرف بنزین کنترل شده و کاهشی باشد.

انتظاری با اشاره به این‌که هیچگونه محدودیتی در تامین فرآورده‌های نفتی در استان نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۰ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و ۴۷ مرکز عرضه سوخت CNG در استان آماده خدمات رسانی مطلوب و مستمر به همه همشهریان  در شهر میراث جهانی و دارالعباده یزد است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد ادامه داد: از نیمه دوم اسفند سال گذشته با هدف ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و مسافران، وضعیت جایگاه‌های پخش فرآورده‌های نفتی به‌روزرسانی شد و بازرسی‌های مناسبی از لحاظ فنی، کمی و کیفی جایگاه‌ها و نازل‌ها صورت گرفت.

او خاطرنشان کرد: شماره ۰۹۶۲۷ سامانه مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شماره‌های بازرسی و نظارت این شرکت که در کلیه جایگاه‌ها نصب شده، آماده پاسخگویی به نارضایتی مردم و یا گزارش عدم ارائه خدمات مطلوب از سوی جایگاه‌داران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.