معاون اول قوه قضاییه با بیان مطالبه گری مردم در خصوص رعایت حجاب در جامعه گفت:قوه قضاییه با معاندان و هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی در منع حجاب در کشور همکاری دارند به طور جد مبارزه و برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدقدر سفر خود به سمنان با بیان ضرورت ارتقای فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: انتقال فرهنگ قوی وغنی اسلامی به خصوص در نسل جدید باید با همکاری مدارس و دانشگاه‌ها انجام شود.

وی با اشاره به ناهنجار شکنی‌های اخیر با محوریت حجاب در کشور گفت: در آموزه‌های ا سلامی و جوامع هیچ فرهنگی تحمیلی اجرا نشده و طبق آمار اکثریت جامعه با رعایت حجاب در کشور موافقند و حجاب را دوست دارند.

معاون اول قوه قضاییه مطالبه گری مردم در خصوص رعایت حجاب در کشور را یادآو شد و افزود: برنامه‌های قوه قضاییه و همچنین قوه مجریه به صورت روشن و واضح در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق آگاهی بخشی به کسانیکه را به صورت غافل در این ناهنجاری‌ها مشارکت دارد بر بخشی از برنامه‌های قوه قضاییه خاطرنشان کرد و گفت: قوه قضاییه با معاندان و هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی در منع حجاب در کشور همکاری دارند به طور جد مبارزه و برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.