معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمدگفت:محافل انس باقرآن کریم و همایش‌های تبیینی زیست عفیفانه در فرهنگ ایرانی، اسلامی با حضور سفیران کریمه اهل بیت (ع) در استان برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت:  گروه سفیران کریمه اهل بیت از حرم مطهرحضرت معصومه (س) شامل تیم نوجوان قاری فعال در حوزه تواشیح و ترتیل خوانی به سرگروهی مهدی علم خواه از اساتید برجسته قرآنی کشور امروز با حضور در مصلی شهر پاتاوه، ساعت ۱۶  و در مصلی شهر مارگون ساعت ۲۱ اقدام به اجرای برنامه می‌کنند.

جانمحمد خوب پور افزود: تیم سفیران کریمه اهل بیت (ع) روز جمعه ۱۸ فروردین نیز بعد از نماز جمعه در مصلی شهر چرام و از ساعت ۱۶ در مسجد روستای شیخ حسین شهرستان چرام و  از ساعت ۲۱ شب نیز در مسجدحضرت ابوالفضل (ع) شهردهدشت اجرای برنامه می‌کنند.

معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیم روز شنبه ۱۹ فروردین ساعت ۹ صبح در دبیرستان پسرانه شاهدشهیدجهان آرای گچساران، ساعت ۱۶ در حسینیه فاطمیه شهرستان باشت وساعت 21 شب در مسجدامام حسین (ع) کوی طالقانی شهر دوگنبدان با مشارکت کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم شهرستان گچساران اجرا خواهند داشت.

خوب پور با بیان اینکه در این محافل معنوی علاوه بر برگزاری محفل انس با قرآن، همایش‌های تبیینی زیست عفیفانه بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به مباحث تبیینی در حوزه حجاب به عنوان زیست عفیفانه پرداخته می‌شود افزود: با حضور قاریان استانی واستان‌های همجوار محافل دوره دوم برای سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها از جمله شهرستان‌های لنده، بهمئی، دنا و بویراحمد و بخش‌های مثل دیشموک و چاروسا نیز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.