مدیرکل امور خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کمک خیران سلامت کشور در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل آن ۱۰۰ درصد رشد داشت.

 محمدجواد حیدری پور مدیرکل امور خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین تجلیل از خیران سلامت دزفول در محوطه بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) با قدردانی از همراهی خیران سلامت به نظام بهداشتی کشور گفت: جمهوری اسلامی در ۱۰ سال منتهی به سال ۲۰۲۲ میلادی در رتبه ۲۲ دنیا در کمک خیران به نظام سلامت قرار گرفت.

او ادامه داد: قرار گرفتن ایران در رتبه ۲۲ از نظر کمک خیران در حالی است که تمام کمک‌های خیران سلامت کشور در بخش‌های مختلف ثبت نمی‌شود که در صورت ثبت و مستندسازی تمام این کمک‌ها جمهوری اسلامی جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در جذب کمک خیران سلامت قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشارکت فعال و پررنگ مردم و خیران نوع دوست کشورمان به نظام سلامت کشور جای قدردانی دارد که امید است این افزایش مشارکت خیرین که در سال ۱۴۰۱ رقم خورد در امسال و سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

آقای حیدری با بیان اینکه وزارت بهداشت، ایجاد عدالت بهداشتی و درمانی را اولویت خود می‌داند، افزود: وزارت بهداشت با کمک خیران به دنبال ایجاد رشد چشمگیر کشور در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان است.

او ادامه داد: برنامه وزات بهداشت در ۲ سال پیش رو این است که هیچ منطقه‌ای در کشور نباشد که ابتلا به محرومیت سلامت باشد.

بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول، وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیش از ۹هزار و ۶۰۰ بیمار مبتلا به سرطان از سراسر ایران تحت پوشش دارد که ۶۵ درصد آن‌ها بیماران دزفول و بقیه مربوط به شهر‌های شمالی خوزستان و استان‌های همجوار هستند.

در این آیین از جمعی از خیران سلامت دزفول با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار