وقتی کمی دقیق‌تر به جهان نگاه می‌کنید، چیزهای جدیدی برای اکتشاف پیدا خواهید کرد.

وقتی کمی دقیق‌تر به جهان نگاه می‌کنید، چیز‌های جدیدی برای اکتشاف پیدا خواهید کرد. چشمان خود را باز کنید و ببینید، ایده و الهام در همه جا وجود دارد.
بسیاری از ما بدون توجه به زیبایی‌های اطراف خود در زندگی روزمره‌مان غرق شده‌ایم و فقط باعجله روز را شب می‌کنیم. تینکه میرینک (ineke Meirink)، تصویرگر هلندی، روشی خلاقانه و بازیگوشانه برای درگیر شدن با محیط اطراف را به ما نشان می‌دهد. او گفت: فقط کافی است توقف کنید و بنگرید.

تصاویر دیجیتال

وبلاگ تینکه با مجموعه‌ای از اشیاء خیابانی ساده که او با افزودن یک تصویر دیجیتال مینیمال به آن‌ها جان بخشیده است، تخیلتان را قلقلک می‌دهد. هنرمند هلندی تصویر اصلی به ظاهر غیرجالب و نسخه تغییر‌یافته را کنار هم می‌گذارد تا خیلی چیز‌ها را به ما ثابت کند. تینکه اساساً تفاوت بین چیستی شی و نحوه دیدن آن را نشان می‌دهد؛ اینگونه است که یک تخم‌مرغ به قایقرانی در حال پارو زدن تبدیل می‌شود.

او توانسته است هنر غیرمعمول خود را به یک بازی حافظه سرگرم‌کننده برای بچه‌ها تبدیل کند. تینکه همراه با تیم سامسونگ فرانسه، کمپین ارتباطی Imaginary Safari (سافاری خیالی) را ایجاد کرده که زندگی در پاریس را از دیدگاهی کاملاً جدید به نمایش می‌گذارد.

اشیا خیابانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار