پویش ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان در اردبیل آغاز به کار کرد

پویش مهرواره در محضر ولی نعمتان با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری و محرومیت زدایی در اردبیل آغاز به کار کرد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل روز جمعه در مراسم آغاز بکار این پویش گفت: طرح ملی مهرواره در محضر، ولی نعمتان، اقدام مشترک و حرکتی مردم پایه، هم افزا و مسئله محور در راستای ایجاد لبخند و حل مسائل جامعة هدف سازمان بهزیستی استان است که در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولان استانی شروع به کار کرد.

وی هدف این پویش را ایجاد تعامل و ارتباط بین مراکز مثبت زندگی در استان و مجموعه‌های مردمی، جهادی، کنشگران و فعالان اجتماعی برای حل مسائل مرتبط با جامعه هدف، آسیب‌های اجتماعی در محلات شهر‌های مختلف استان ذکر کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در قالب این طرح، بهزیستی استان با هدف گسترش حمایت اجتماعی و ارائه خدمات به جامعه هدف در نزدیک‌ترین محل زندگی نسبت به صدور مجوز ایجاد مراکز مثبت زندگی به تعداد ۵۰ واحد کرده است.

رضایی ادامه داد: امیدواریم با اجرای این پویش و تعامل سازنده مراکز با کانون مساجد، واحد‌های محله همدل، گروه‌های جهادی و کنشگران اجتماعی محلات در مسیر برطرف کردن نیاز‌ها و مسائل مرتبط با مددجویان بهزیستی گام‌های موثر و بزرگی برداشته شود.

وی با اشاره به توان و ظرفیت نهاد‌های مردمی، خیرین و گروه‌های جهادی در استان گفت: با تعامل دستگاه‌های اجرایی می‌توان بخشی از نیاز‌های جامعه هدف را برطرف کرد.

برچسب ها: بهزیستی ، پویش ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.