سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی موجب به راه افتادن جنگ دینی بی سابقه‌ای در منطقه خواهد شد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که ادامه تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و تلاش برای تغییر اوضاع حاکم بر آن کل منطقه را به آتش خواهد کشید و موجب به راه افتادن جنگ دینی بی سابقه‌ای در منطقه خواهد شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عبداللطیف قانوع تاکید کرد که دست مقاومت فلسطین در هر کجا که باشد به اشغالگران خواهد رسید و طرح‌های آنان را به شکست می‌کشاند.
قانوع خاطر نشان کرد که عملیات قهرمانانه اغوار ثابت کرد که پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی در تمامی میادین و عرصه‌ها اتفاق می‌افتد.

سخنگوی حماس بیان کرد که حملات موشکی مقاومت از غزه به اراضی اشغالی همزمان با عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و قدس در چارچوب نبردی همه جانبه برای دفاع از مسجد الاقصی و حفظ هویت اسلامی آن صورت می‌گیرد.

عبداللطیف قانوع همچنین حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد و با مردم این کشور اعلام همبستگی کرد و پیامد‌های این جنایت را به طور کامل متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست.

قانوع همبستگی مردم لبنان، ترکیه و موریتانی و برگزاری تظاهرات‌های حمایت آمیز از مسجد الاقصی را هم ستود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار