برگزاری مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدا بهشت زهرا (س)

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تشریح مراسم لیالی قدر در گلزار شهدا بهشت زهرا (س) گفت: امسال این برنامه با قوت بیشتری برگزار خواهد شد.

جواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) به تشریح ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در بهشت زهرا (س) پرداخت و گفت: مراسم شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، همچون سال‌های قبل در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور مردم و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه شرایط برای خدمت رسانی به مردم و برگزاری مراسم در این سه شب مهیا شده است، افزود: مراسم شب‌های قدر به‌صورت مردمی توسط هیئت‌های مذهبی، موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی گلزار شهدا با همکاری سازمان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی گلزار برای مراسم احیا شب‌های قدر در بهشت زهرا (س) گفت: تلاوت قرآن، زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر، سخنرانی، روایت گری و بر سر گرفتن قرآن با حضور سخنرانان و مداحان، از جمله برنامه‌های شب‌های قدر در قطعات گلزار شهدا بهشت زهرا (س) است.

تاجیک با بیان پیشینه حضور مردم در برنامه‌های احیا گلزار شهدا تصریح کرد: جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، پس از جنگ هر ساله شب‌های قدر را به‌صورت خودجوش کنار هم‌رزمان شهید خود احیا می‌گرفتند و سال به سال با حضور مردم به جمعیت این برنامه‌ها اضافه شد و امسال نیز این برنامه با قوت بیشتری برگزار خواهد شد. با ساماندهی صورت گرفته، برنامه مراسم احیا هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در دو زمان یعنی از ساعت ۲۱ تا ۲۴ و از ۲۴ تا ۳ بامداد پیش بینی شده تا زمان حضور زائران عزیز در گلزار توزیع و همچنین از بار ترافیک کاسته شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات شب‌های قدر در گلزار شهدا اندیشیده شده است، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان برای خدمت رسانی به مردم در شب‌های احیا انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار