علیرضا پورسلمان گفت: به نظرم اتفاقات خوبی را از جهت انعقاد قرارداد با حامیان مالی در فدراسیون شمشیربازی شاهد باشیم.

علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره شرایط اخیر تیم ملی شمشیربازی سابر اظهار کرد: از همین هفته اردو‌های منجسم ورزشکاران سابر برای حضور در جام جهانی مادرید که در بخش تیمی برگزار و حکم گزینشی المپیک را برای ما دارد استارت خواهد خورد.

او با اشاره به اینکه دوباره به ساختمان خود بازگشته‌اند، گفت: پس از بررسی و کنترل مضاعف سازمان آتش نشانی و همچنین مهندسی شهرداری به این نتیجه رسیدند که ساختمان ما مشکلی ندارد و به همین دلیل هم دوباره به ساختمان خودمان بازگشته‌ایم. البته از جهت گودبرداری بخشی از آن غیر فنی است، اما باز مشکلی نیست.

رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره اینکه چه زمانی ساختمان فدراسیون در ورزشگاه آزادی آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: دنبال این هستیم تا زیر ساخت‌های خودمان آماده شود. فعلأ که درگیر کار‌های اداری این مسئله هستیم تا ابتدا زمین خودمان را تحویل و سپس کار‌های مربوط به بهره‌برداری آن را پیگیری کنیم. به صورت شفاهی دستور این موضوع از طرف وزیر ورزش به مسئولان شرکت توسعه و تجهیزات اماکن ورزشی داده شده و تنها منتظریم تا تاییدیه نهایی از طرف این شرکت به ما داده شود.

پورسلمان درباره اینکه شرایط افتتاح ورزشگاه افراسیابی چگونه دنبال می‌شود، اظهار کرد: این مجموعه در دست تعمیر است و فکر می‌کنم تا خرداد ماه کار‌های مربوط به بازسازی آن به اتمام برسد که ان‌شاالله پس از آن اردو‌ها و برخی مسابقات‌مان را به آنجا منتقل کنیم.

او در پایان درباره اینکه شرایط مالی این فدراسیون چطور است، عنوان کرد: به هر حال نیم نگاهی به مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم تا ما را حمایت کنند البته در این بین هم خودمان بیکار ننشسته‌ایم و رایزنی‌های خوبی را با برخی از ارگان‌ها داشته باشیم و فکر می‌کنم ظرف یک یا ۲ ماه آینده اتفاقات خوبی را از جهت انعقاد قرارداد با حامیان مالی در این فدراسیون شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار