فرمانده انتظامی لنگرود گفت: فردی که در جریان یک اختلاف خانوادگی در اطاقور این شهرستان برادرزاده خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و مجروحیت یک نفر در شهر اطاقور لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، فردی در پی اختلافات خانوادگی با سلاح سرد برادرزاده ۳۲ ساله خود را مجروح کرده است.

به گفته فرمانده انتظامی لنگرود، فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد.

سرهنگ سرخوش‌پور از دستگیری فرد متهم به قتل و اعتراف به جرم خود خبر داد و گفت: این فرد ۵۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او تصریح کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۴۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
چه وضع بی در و پیکری هست که هرکی هرچی دوست داره گزارش میکنه و هیچ کس هم توان و اجازه پیگیری ندارد.
- قتل نبوده و حادثه بوده
- گزارش مردمی نبوده و مراجعه خود خانواده سانحه دیده و عموی او به مراجع مربوط بوده
- بررسی ها و پیگیری به درستی و کامل انجام نشده و فقط جوانی ناکام و عموی او بدون توضیح در بند و خانواده ای در اندوه و بلاتکلیفی هستند.

در این شرایط معلوم نیست چطور این خبر درج می شود . آیا پلیس عجله کرده و پیش از تکمیل اطلاعات پرونده اقدام به نشر خبر کرده است یا خبرنگار مربوط با سوءاستفاده از ارتباطات خود اقدام به انتشار این اخبار کذب و آزار دهنده کرده است . آن هم در شرایطی که اعضای خانواده به هیچ وجه راضی به این کار نیستند .