فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل خبر داد.

 سرهنگ علیرضا پوربه گفت : در پی مراجعت فردی به پلیس آگاهی شهرستان فاروج مبنی بر اینکه پسرش به همراه یکی از دوستانش از منزل خارج و تاکنون بازنگشته، بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت : ماموران پلیس آگاهی در اقدام اولیه دوست مفقودی را به اداره آگاهی دعوت و از وی تحقیق کردند که اظهار داشت با خودروی برادرم مفقودی را از منزلشان سوار نموده و بعد از ساعتی وی را پیاده کرده و تاکنون ازش بی اطلاع هستم.

سرهنگ پوربه گفت : ماموران برای روشن شدن پرونده، به روستای محل سکونت مفقودی عزیمت و از اهالی و مطلعین تحقیق کردند که همگی اظهار داشتند چند روزی هست که مفقودی را مشاهده نکرده اند.

سرهنگ پوربه گفت : مجددا دوست مفقودی به عنوان متهم پرونده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

او گفت : متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه شده و اظهارات خود را مجددا تکرار نمود، اما حالات روحی و مطالب ضد و نقیضی در مقایسه با اظهارات اولیه مطرح کرد.

او گفت :  مقتول را با نقشه قبلی سوار خودرو نموده و به بیرون از روستا برده و با استفاده از چوب و چاقو وی را به قتل رسانده و جسدش را پس از آتش زدن زیر خاک دفن کرده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با راهنمایی قاتل به محل دفن جسد عزیمت و با حضور بازپرس داسرای عمومی و انقلاب شهرستان جسد مقتول بیرون کشیده شد که آثار سوختگی بر روی جسد مشاهده شد.

سرهنگ پوربه گفت: جسد مقتول به دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به پزشکی قانونی منتقل و قاتل نیز روانه زندان شد.

برچسب ها: قتل عمد ، دادسرای قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.