اعلام اولویت های جدید تشرف به حج تمتع در گلستان

مدیر سازمان حج و زیارت گلستان اولویت های جدید تشرف به حج تمتع را در استان اعلام کرد.

سیدعلی میرقاسم پور گفت: با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت در نظر گرفته شده اعلام اولویت‌های جدید تشرف به حج تمتع در گلستان برای حجاج گلستانی در سفر حج ابراهیمی امسال، سازمان حج و زیارت از دارندگان فیش‌های ودیعه‌گذاری تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ خواست برای تکمیل ظرفیت‌های خالی نسبت به ثبت‌نام یا رزرو به دفاتر مجاز مراجعه کنند.

سیدعلی میرقاسم پور با بیان اینکه پیش‌تر دارندگان فیش‌های ودیعه‌گذاری تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۳۸۶ فرصت ثبت‌نام برای اعزام به این سفر معنوی را داشتند، یادآور شد: متقاضیان اولویت ثبت‌نام باید به یکی از کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۲ یا دفاتر زیارتی و یا سامانه اینترنتی https://tamatoreserve.haj.ir مراجعه کرده و به یکی از روش‌های مورد نظر ثبت نام برای تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع انجام دهند.

او افزود: امسال ۲۰ کاروان حج تمتع با ظرفیت ۲ هزار و ۸۵۰ نفر به گلستان اختصاص داده شده که از این تعداد ۱۴ کاروان اهل سنت و ۶ کاروان اهل تشیع هستند.

میرقاسم پور ادامه داد: همه کاروان‌های گلستان مدینه بَعد (مدینه دوم) هستند که از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری، از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان بهعربستان اعزام خواهند شد.

او ادامه داد: تاکنون حدود ۲ هزار و ۴۵۰ نفر از متقاضیان گلستانی حج تمتع سال جاری نسبت به نام‌نویسی و تکمیل مدارک خود اقدام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.