فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج عملیات ویژه پلیسی در سطح استان به انجام رسید، گفت: انهدام باند قاچاق مواد مخدر مهمترین این رویدادها را شامل می‌شود.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای  با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج عملیات ویژه پلیسی در شهرهای استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: دو مورد از این رویدادها را حوزه قاچاق مواد مخدر در بردارد که عملیات‌های فوق به صورت مشترک با استان کرمان به انجام رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس سمنان متوجه انتقال حدود ۶۱ کیلوگرم تریاک به استان هرمزگان با یک خودروی سمند شدند، افزود: مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان سمنان در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه مواد مخدر استان کرمان موفق شدند با پوشش انتظامی در محور مواصلاتی دو شهر جنوبی استان کرمان خودروی مورد استفاده قاچاقچی را شناسایی و در یک عملیات هوشمندانه و ضربتی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس سمنان دریافت قاچاقچیان مواد مخدر با اجیر کردن دو نفر می‌خواهد محموله ۲۹ کیلویی تریاک را به کرمان و سپس استان‌های مرکزی منتقل کند، ابراز داشت: طی عملیات مشترک با استان کرمان با اقدام ضربتی و غافلگیرانه خودرو محدوده کهنوج متوقف و هر سه سرنشین دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.