حسامالدین یوسفی اظهار داشت: منطقه آزاد چابهار به همراه ۲ استان ایلام و چهارمحال و بختیاری تاکنون هیچگونه شکایتی مبنی بر کاستی خدمات در تعطیلات نوروزی نداشتهاند.
وی بیان کرد: دلیل این کار این است که اقدامات زیرساختی گسترده پیش از نوروز توسط منطقه آزاد چابهار برای میزبانی شایسته از گردشگران آمادهسازی شده بود.
رییس کمیته اطلاعرسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار گفت: افزایش مراکز خدماتی و رفاهی، ساخت کمپ پارک موقت، تأمین روشنایی و ساخت و بهسازی فضاهای بهداشتی بخشی از این اقدامات است.
وی افزود: ۲۴ ساعته کردن فعالیت نیروهای انتظامی، آتشنشانی و پاکبان، بهسازی سیما و منظر شهری در این منطقه، طراحی جشنوارهها و راهاندازی بازارچههای صنایعدستی و اجرای موسیقیهای بومی بهمنظور آشناسازی میهمانان نوروزی با آداب و رسوم جامعه محلی، از دیگر تلاشهای ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در راستای میزبانی از گردشگرانی بوده که چابهار را بهعنوان مقصد سفرهای تعطیلات عیدانه خود انتخاب کردهاند.