رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این منطقه آزاد در جمع استان‌ها و مناطق بدون شکایت در نوروز ۱۴۰۲ ثبت شده است.


حسام‌الدین یوسفی اظهار داشت: منطقه آزاد چابهار به همراه ۲ استان ایلام و چهارمحال و بختیاری تاکنون هیچ‌گونه شکایتی مبنی بر کاستی خدمات در تعطیلات نوروزی نداشته‌اند.

وی بیان کرد: دلیل این کار این است که اقدامات زیرساختی گسترده پیش از نوروز توسط منطقه آزاد چابهار برای میزبانی شایسته از گردشگران آماده‌سازی شده بود.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار گفت: افزایش مراکز خدماتی و رفاهی، ساخت کمپ پارک موقت، تأمین روشنایی و ساخت و بهسازی فضاهای بهداشتی بخشی از این اقدامات است.

وی افزود: ۲۴ ساعته کردن فعالیت نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و پاکبان، بهسازی سیما و منظر شهری در این منطقه، طراحی جشنواره‌ها و راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی و اجرای موسیقی‌های بومی به‌منظور آشناسازی میهمانان نوروزی با آداب‌ و رسوم جامعه محلی، از دیگر تلاش‌های ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در راستای میزبانی از گردشگرانی بوده که چابهار را به‌عنوان مقصد سفرهای تعطیلات عیدانه خود انتخاب کرده‌اند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار