دومین کنگره بین‌المللی زیست فناوری کاربردی کشور‌های غرب آسیا و شمال آفریقا (وانا)، ۲۰ اردیبهشت به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

این کنگره علمی که زمینه‌ساز پژوهش‌های مشترک علمی است با موضوع زیست فناوری کاربردی به عنوان شاخه‌ای از کنگره بین المللی رویان و با رویکرد پرداختن به آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه نقش زیست فناوری در صنعت و درمان، در سطح جهانی و با تمرکز بر کشور‌های منطقه (West Asia and North Africa) WANA برگزار می‌شود. دبیر علمی این کنگره پروفسور محمد حسین نصر اصفهانی و دبیر اجرایی نیز دکتر روح الله فتحی است.

کنگره بین المللی وانا به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و استادان، پژوهشگران و دانشجویان برای آگاهی از محور‌های برنامه و آخرین مهلت ثبت نام می‌توانند به به نشانی اینترنتی Royan-edu.ir مراجعه کنند.

مسئولان پژوهشگاه رویان معتقدن که این کنگره می‌تواند به عنوان محلی برای هم‌افزایی و دیدار فعالان علمی و تجاری و نیز مجالی برای حضور شرکت‌های دانش بنیان داخلی و خارجی به منظور ایجاد فضای ارتباطی مناسب بین آن‌ها باشد.

برگزاری دومین کنگره بین‌المللی وانا، راه را برای ایجاد انجمن علمی وانا (WANA Scientific Society) هموار می‌کند.
این کنگره سالیانه به منظور حرکت همه جانبه فرامرزی و تسخیر میدان‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی، همچنین شبکه‌سازی دانش‌بنیان در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

محمدحسین نصر اصفهانی دبیرعلمی کنگره، انتقال تجارب علمی از طریق شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات مؤثر با سایر مراکز علمی، پژوهشگران و دانشمندان منطقه وانا در سراسر جهان، توسعه شبکه‌سازی بین شرکت‌های دانش‌بنیان منطقه وانا، احیاء اقتصاد زیست‌فناوری و ایجاد رهبری منطقه‌ای در مدیریت و هدایت شرکت‌های دانش بنیان به منظور توسعه تولیدات صادرات محور، تأمین زنجیره کامل ارائه خدمات دانش‌بنیان و کمک به توسعه و ارتقاء امنیت غذایی کشور با استفاده از فناوری‌های نوین را از اهداف کنگره وانا اعلام کرد که قرار است در روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار