فرماندار دشت آزادگان بر فراهم نمودن فضای مناسب جهت حضور پور شور در راهپیمای قدس اهالی دشت آزادگان تاکید کرد.

سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: وظیفه ما فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بوده و همه مسئولان باید در این راستا تلاش نمایند.

او می‌گوید: اهالی متدین و انقلابی این منطقه مانند سال‌های پیش با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان بگذارند.

به گفته او روز جهانی قدس روزی است که با تدبیربنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) حول اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شد؛ و مردم ایران اسلامی به عنوان پایه گذاران این مراسم همه ساله با حضور پرشور خود توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی نموده و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار خواهند داد.

حجت الاسلام شرفی امام جمعه شهرستان نیز گفت: تقوا و اطاعت و بندگی خالص خداوند از مهمترین دستاورد لیالی ماه مبارک رمضان است و باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که در اکثر مناطق شهرستان مراسم این شب‌ها به نحو احسن برگزار گردد.

او می‌گوید: ظلم و جنایات بی پایان رژیم غاصب اسرائیل امری آشکار و مشهود است، امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید تا حقیقت این رژیم برای دنیا نمایان شود، حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی و ملی همه انسان‌های آزاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.