مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه، از تبدیل وضعیت ۸۶۰ نفر از نیرو‌های شهرداری کرمانشاه خبر داد.

حسن مرادی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه گفت : در قالب آزمون استخدامی ۲۲۵ نیروی شهرداری به کارمندان قراردادی مدت معین تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی به اجرایی کردن قانون جامع ایثارگران در مجموعه شهرداری کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۶۳۵ نیروی واجد شرایط این قانون شناسایی شده‌اند. 

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه یادآور شد: از این آمار کار ساماندهی ۲۳۵ نفر انجام و برای آن‌ها حکم صادر شده و مراحل ساماندهی ۴۰۰ نیروی دیگر هم در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه این حجم از ساماندهی نیرو‌ها در مجموعه شهرداری کرمانشاه تاکنون بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: امنیت و ثبات شغلی کارکنان، تعهد و انگیزه کاری بیشتر را به دنبال دارد و این ساماندهی‌ها در حوزه نیرو‌های شرکتی و بخش بازیافت شهرداری است.

وی افزود‌: ایجاد مرکز اسناد شهرداری کرمانشاه، رایزنی برای افزایش سقف تعهدات مراکز بیمه‌ای طرف قرارداد شهرداری، راه‌اندازی سامانه پیامکی با عنوان رفاه سلامت و آموزش، ارتقا اتوماسیون اداری و حذف مرخصی‌های کاغذی، انعقاد قرارداد با مراکز درمانی-رفاهی و خدماتی، تهیه نرم‌افزار حضور و غیاب نیروها، و پیگیری مراحل بازنشستگی ۱۲۰نیروی شهرداری از دیگر اقدامات انجام شده توسط حوزه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.