مدیر امور آب و فاضلاب زاهدان گفت: با انجام عملیات لوله‌گذاری در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر دره پنج‌شیر، مشکل آب ۴۰۰ خانوار با جمعیت یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در منطقه شریعتی شمالی این شهرستان برطرف شد.

مرتضی نورا   اظهارداشت: در پی گزارش‌های مردمی از خیابان شریعتی شمالی زاهدان مبنی بر افت فشار و قطع آب در این خیابان، کارشناسان امور آبفا به این منطقه اعزام و پس از بررسی‌های میدانی و تشکیل کارگروه تخصصی در این امور ضمن هماهنگی‌های لازم، عملیات لوله‌گذاری در دستور کار این امور قرار گرفت.

وی افزود: در راستای رفع مشکل مردم، اجرای این عملیات به طول ۶۰۰ متر با اقطار ۱۶۰ و ۱۱۰ میلی‌متری و جنس لوله پلی اتلین در منطقه کوهستانی و سخت‌گذر با اختلاف ارتفاع ۷۵ متر توسط کارکنان این امور انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب زاهدان گفت: مشکل کمبود آب کمتر از نیمی از جمعیت ساکن در شریعتی شمالی زاهدان که سال‌ها با معضل بی‌آبی دست‌وپنجه نرم‌ می‌کردند، توسط آبفا و با انجام عملیات لوله‌گذاری در مسیری کوهستانی و سخت‌گذر برطرف شد.

وی بیان کرد: ساکنانی که علاوه‌بر مشکلات بی‌آبی، دشواری‌ها و هزینه‌های هنگفتی را نیز برای تهیه و خرید آب متحمل شده بودند با این اقدام مشکل آنان برای همیشه برطرف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار