اشتغال ۲۵ هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته توانستیم برای ۲۵ هزار مددجوی کمیته امداد اشتغالزایی کرده و آن‌ها را وارد جرگه تولیدکنندگان کنیم.

عابدین خرّم در مراسم آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی استان بین مددجویان و نیازمندان اظهار کرد: اشتغال‌آفرینی برای اقشار نیازمند جزو اهداف کمیته امداد است و این استان در جذب تسهیلات اشتغالزایی برای این قشر در سال گذشته جزو مناطق برتر کشور بود.

اوخاطرنشان کرد: اقدام موثر و ارزشمند دیگر کمیته امداد، مساعدت تحصیلی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه و پشتیبانی علمی از مددجویان زیر پوشش این کمیته است.

او همچنین با قدردانی از همبستگی و همدلی میان خیران و کمیته امداد امام خمینی گفت: خیران تبریز جزو بهترین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کشور هستند و باید روند همبستگی کمیته امداد با آن‌ها حفظ و تقویت شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز کمیته امداد به یک نهاد کارآفرین تبدیل شده و در کنار خدمات معیشتی به افراد نیازمند و محرومان، به دنبال کارآفرینی و خودکفایی مددجویان خود نیز هست.

عابدین خرّم کمک به مستمندان و محرومان را مصداق بارز عدل در جامعه و مرام حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) دانست و گفت: این قشر که انسان‌هایی باکرامت هستند، ولی نعمت ما محسوب می‌شوند و دعای خیر همین انسان‌هاست که جامعه را حفظ می‌کند.

او گفت: خیرانی که به این انسان‌ها کمک می‌کنند به دستور خداوند عمل می‌کنند و خود خدا پاداش آن‌ها را خواهد داد.

سه هزار بسته معیشتی در قالب نخستین رزمایش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امدادامام خمینی و اقشار نیازمند آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.