مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از آمادگی ۱۵۲ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در استان خبر داد.

امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  برنامه  ریزی خرید تضمینی گندم و کلزا در استان از نیمه دوم آذرماه پارسال در اداره کل غله و با همکاری جهاد کشاورزی و سایر ادارات عملیاتی گردید.

او می گوید: از  ۱۵۲ مرکز خرید  راه اندازی شده ۱۰۶ مرکز ویژه گندم و ۴۶ مرکز خرید ویژه کلزا  است  و از همه مراکز خرید بازدید فنی صورت گرفته و تمام ملزومات و نیازمندی‌های مراکز تدارک دیده شده  است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه همه مراکز دولتی نیز آماده خرید محصول و حاصل دسترنج کشاورزان هستند، ادامه داد: انتظار داریم کشاورزان محصول خود را  به مراکز دولتی تحویل دهند.

آقای جهان نژادیان گفت: از دیروز خرید تضمینی گندم در شهرستان هندیجان آغاز و ۵۵۰ تن  گندم از کشاورزان عزیز  خریداری گردید.

او ادامه داد: آمادگی داریم در صورت نیاز مراکز خرید را با رضایت ستاد برداشت افزایش دهیم.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان  درخصوص پرداخت مطالبات کشاورزان نیز گفت:   باتوجه به هماهنگی‌هایی که در ستاد برداشت و با حضور استاندار  انجام شد مقرر گردید بانک عامل اعتبارات لازم را درخصوص خرید تضمینی گندم و کلزای کشاورزان  تدارک ببیند ودر کمترین زمان ممکن وجوه مربوط به این محصولات به حساب  کشاورزان واریز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.