فرصت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی تا ۲۴ فروردین

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی که به بانک ها معرفی شدند تا ۲۴ فروردین برای عقد قرارداد فرصت دارند.

سیدمحمد حسینی گفت: تاکنون دو هزار متقاضی بافت‌های فرسوده مسکن روستایی که برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شده اند، متاسفانه برای انجام امور بانکی و اخذ تسهیلات به بانک مراجعه نکرده اند که این افراد فقط تا ۲۴ فروردین ماه فرصت دارند برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل مراجعه کنند و در غیر این صورت از لیست نوبت دریافت تسهیلات بانکی خارج خواهند شد.

او ادامه داد:در استان گلستان تعداد ۲۲۸ هزار واحد مسکن روستایی در هزار روستای استان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۸ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.

حسینی گفت: تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکن روستایی استان غیرمقاوم بوده و اغلب این خانواده‌ها به لحاظ مالی بی بضاعت بوده و بنیاد مسکن استان برای تسریع در کار و حمایت از این افراد تسهیلات بانکی با کارمزد ۵ درصدی درنظر گرفته است.

او ادامه داد: بنیاد مسکن استان گلستان در حوزه صدور پروانه روستایی و انعقاد قرارداد متقاضیان با بانک‌ها رتبه نخست را در کشور کسب کرده و در این دو حوزه الگویی برای دیگر استان‌های کشور است.

 حسینی گفت: برای احداث واحد‌های مسکونی مقاوم در روستا‌ها تعداد ۲۴۰ ناظر نظام فنی از ابتدای گچ ریزی تا انتهای کار ساخت و ساز بر روند احداث واحد‌های مسکونی نظارت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.