توزیع بیش از ۱۷۹ هزار پرس غذا بین نیازمندان در ماه مهربانی ها

۱۷۹ هزار و ۳۵ پرس غذای گرم و افطاری ساده از ابتدای ماه رمضان بین نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی توزیع شد.

عبداللهی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از توزیع ۱۷۹ هزار و ۳۵ پرس  غذا به ارزش ۷۴ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب پویش اطعام مهدوی خبر داد.

 او در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی مسجد محمد رسول‌الله بیرجند به نیابت از ۱۲۶ آشپزخانه ایجاد شده برای اجرای این پویش گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۷۹ هزار و ۳۵ پرس غذای گرم و افطاری ساده به ارزش ۷۴ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال و ۷ هزار و ۱۱ سبد کالا به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در قالب اطعام مهدوی توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان این که طرح افطاری ساده از سال گذشته در دستور کار این نهاد قرار گرفت افزود: ترویج فرهنگ اطعام و سنت حسنه‌ی اطعام در جامعه، مردمی سازی اطعام برای حضور و مشارکت حداکثری در این موضوع ارزشی و دینی، تلاش در جهت افزایش روحیه ایثار، مواسات و همدلی در جامعه و... از اهداف اجرای طرح اطعام مهدی است.

عبدالهی با دعوت از مردم نوع‌دوست و خیر برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در کمک به ایتام و خانواده‌های محروم افزود: مردم نوع‌دوست و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.