رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مسیرهای راهپیمایی در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عباس خرمیان  با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از ۵۲ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه افزود: راهپیمایی در شهر سمنان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلا و شاهرود ساعت ۱۰ از مسجد موسی ابن جعفر(ع) اسلامی به سمت مصلا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در دامغان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا به سمت مصلا، گرمسار ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع و میامی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان بسیج به سمت مصلا برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، راهپیمایی روز قدس در مهدیشهر ساعت ۱۱ صبح از میدان ولیعصر به سمت حسینیه المهدی (عج)، آرادان ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلا، سرخه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان ولیعصر (عج) به سمت حسینیه شهدا و بسطام ساعت ۱۱ از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلا برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در کلاته خیج دامغان ساعت ۱۱ از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا، مجن شاهرود ساعت ۱۱ از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع، بیارجمند شاهرود ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه از میدان قدس به سمت مصلی و رویان شاهرود ساعت ۱۱ از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در ایوانکی گرمسار ساعت ۱۱ از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع، شهمیرزاد ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ازمسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره)، درجزین از توابع مهدیشهر ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از مسجد قائم (عج) به سمت مسجد جامع، لاسجرد از توابع سرخه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد شهید بهشتی به سمت گلزار شهدای لاسجرد و امیریه از توابع دامغان از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا بعد از اقامه نماز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.