اختصاص ۶۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان هامون برای طرح نهضت ملی مسکن

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۶۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی واقع در سه راهی جزینک شهرستان هامون جهت احداث مسکن برای متقاضیان این طرح قرار گرفت.


محمد سرگزی در بازدید از وضعیت احداث مسکن ملی منطقه سیستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۶۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی واقع در سه راهی جزینک شهرستان هامون جهت احداث مسکن برای متقاضیان این طرح قرار گرفت امیدوارم این اقدام برای جوانان و خانوار‌های متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هر چه زودتر به خانه دار شدن آن‌ها منتج شود.

وی افزود: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با رئیس شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی داشتم که در این مشکلات عدیده مردم سیستان در حوزه فرآورده‌های نفتی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: از مواردی که در این نشست مطرح شد می‌توان به احداث جایگاه سی ان جی در حوزه سیستان، رفع مشکلات سهمیه بنزین خودرو‌ها و جایگاه‌های سوخت در سیستان، رفع مشکل سوخت کامیون‌ها و ماشین آلات سنگین عمرانی و همچنین تدبیر جهت توزیع به موقع سهمیه نفت سفید خانوار‌ها حوزه سیستان اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار