فعالیت ۶۴ سازمان مردم نهاد در قزوین

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین از فعالیت ۶۴ سازمان مردم نهاد (سمن) در این استان خبر داد و گفت: ۱۴ سازمان مردم نهاد نیز طی سال گذشته مجوز فعالیت در حوزه ورزش و جوانان را کسب کردند.

اسلامی صدر معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین از فعالیت ۶۴ سازمان مردم نهاد (سمن) در این استان خبر داد و گفت:: ۱۴ اعتبارنامه سازمان‌های مردم نهاد این استان که طی سال گذشته به ثبت رسیده اند اغلب در حوزه‌های روانشناسی، فرهنگی و اجتماعی، ادبی و هنری، دفاع مقدس، کارآفرینی، روانشانسی، آسیب‌های اجتماعی و ورزشی بوده است.

وی ادامه داد: ثبت و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در راستای افزایش سطح مشارکت‌های اجتماعی جوانان در جامعه و افزایش مطالبه گری در حوزه‌های اجتماعی که نقش پررنگی را در پویایی جامعه برعهده دارد، می‌باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰ سازمان مردم نهاد (سمن) استان قزوین در حوزه خانواده و جمعیت فعال هستند و بیشترین سازمان‌های مردم نهاد نیز در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

اسلامی صدر تصریح کرد: کارگاه‌های دانش افزایی برای ارتقای سطح مهارت‌های سازمان‌های مردم نهاد این استان با موضوعات مختلف از جمله سواد رسانه، جهاد تبیین و کارآفرینی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار