محمدصالح جوکار گفت: روز قدس، روز مشت‌های گره کرده‌ای است که آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی را فریاد می‌زنند.

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از مردم استان یزد برای حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه یوم الله قدس دعوت بعمل آورد. 

در این پیام آمده است: روز جهانی قدس از یادگاران ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی «ره» و بیانگر عمق و بُرد نگاه آن پیر فرزانه نسبت به مسائل جهانی و بین‌المللی بود که هم اکنون در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشور‌های اسلامی به عنوان روز بین المللی مبارزه با نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، مورد توجه و احترام است.

روز قدس، ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است، روزی که نه تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین، که اتحاد امت‌های اسلامی و مظهر حشمت قلب‌های تپنده، مشت‌های گره کرده و فریاد‌های رسایی است که آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی را فریاد می‌زنند.

ان شاءالله با شرایط ضعف داخلی و نابسامان رژیم غاصب صهیونیستی، بصیرت ایجاد شده در منطقه و بخصوص در بین امت اسلامی، وحدت عمل درگروه‌های فلسطینی و قدرت جبهه مقاومت، رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی مدظله العالی به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست و شاهد نابودی آن در آینده نزدیک خواهیم بود.

حضور پرشور مردم مومن، ولایت‌مدار و روزه‌دار استان در راهپیمایی یوم الله قدس، نشان دهنده این است که روحیه ایثار، مقاومت، حمایت ازمردم مظلوم فلسطین و مبارزه علیه استکبار و رژیم‌های جعلی و ظالم صهیونیستی در انحصار مرز‌ها نخواهد بود.


اینجانب ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم روزه‌دار، مؤمن و انقلابی استان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس، این حرکت عظیم را نمایان کننده عزم و اراده مردمی می‌دانم که همیشه درصحنه حمایت از مظلومان حضوری دشمن شکن داشته و دارند.

برچسب ها: روز قدس ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار