محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در بیرجند را اعلام کرد.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شرکت کنندگان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این روز، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و توقف در مسیر برگزاری مراسم روز قدس و محل اقامه نماز جمعه در بیرجند اعمال می‌شود.

او افزود: پارک تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی میدان ابوذر - خیابان ارتش - خیابان پاسداران - میدان قدس و اطراف مسجد امام حسین (ع) از ساعت یک بامداد روز جمعه ۲۵ فروردین ممنوع است.

سرهنگ عباسی بیان کرد: از ساعت ۸ صبح تردد و توقف تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسجد امام حسین (ع) (خیابان شهید تیمورپور - خیابان شهید اسدزاده - پاسداران ۱ و ۳ ) ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان به رانندگان توصیه کرد از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان جداً خوداری کنند و به دلیل کمبود فضای پارکینگ از مردم خواسته می‌شود از وسایل نقلیه عمومی برای عزیمت به راهپیمایی و نماز جمعه استفاده کنند.

به گفته او با توجه به مسدود بودن مسیر‌های منتهی به محل‌های برگزاری راهپیمایی و به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی، شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار