پرداخت ۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به زندانیان استان مرکزی

 زندانیان استان مرکزی ۶ میلیارد ریال تسهیلات از بانک‌های استان دریافت کرده اند.

محمد حسن حسین‌بیگی مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی گفت: زندانیان استان۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک‌های استان دریافت کرده اند و پرداختی ستاد دیه به صورت بلاعوض ۴۷۰ میلیون تومان بوده است. 
 
حسین‌بیگی افزود: در راستای کمک به محرومین جرائم غیرعمد  از ابتدای سال تاکنون ۱۰ نفر از محکومین جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده اند و در نظر است که تا پایان ماه رمضان ۱۰ زندانی دیگر آزاد شود و در طول سال برای افراد واجدشرایط نیز اقدام لازم انجام خواهد شد. 

او رقم بدهی این محکومین را ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پذیرش اعسار از سوی مرجع قضایی ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان بوده است. 

حسین بیگی بیان کرد: سال گذشته ۴۲۶ نفر از زندانیان استان به رقم بدهی ۲۰۰ میلیارد تومان آزاد شده اند و شکات به میزان ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گذشت داشته اند. 

او ادامه داد: سال گذشته از سوی ستاد دیه ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است و پذیرش اعسار از سوی مرجع قضایی در این مدت ۱۶۹ میلیارد تومان و بانک‌های عامل ۶۰۰میلیون تومان تسهیلات پراخت کرده اند. 
 
مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی افزود: در حال حاضر ۱۴۰ نفر محکوم جرائم عیرعمد در زندان‌های استان وجود دارد که منتظر مساعدت مردم و خیرین استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.