رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد رژیم صهیونیستی با توجه به گسل‌های داخلی در مسیر فروپاشی قرار دارد.

اسماعیل هنیه امروز پنجشنبه گفت: مسجد مبارک الاقصی امروز سربلند در برابر صهیونیست‌هایی که می‌خواهند حقایق دینی و تاریخی را تغییر دهند، ایستاده است.

به گزارش المیادین، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) مقاومت گسترده در کرانه باختری رود اردن را ستود و افزود: ملت فلسطین در داخل و خارج از فلسطین، سنگر مقدم در پاسداری از قدس و مسجد الاقصی هستند.

وی با اشاره به تغییرات و تحولات روی داده در داخل سرزمین‌های اشغالی و عرصه بین المللی گفت: یکی از این تغییرات گُسلی است که رژیم صهیونیستی در مسیر گسست و فروپاشی شاهد آن است.

هنیه گفت: یکی دیگر از تغییرات این است که ما با یک نظام بین المللی جدید روبرو هستیم که قطب‌های قدرتی درآن اوج می‌گیرند و قطب‌های دیگری پس رفت می‌کنند و دوره‌ای پیش رو داریم که نفوذ جهانی آمریکا پس رفت می‌کند.

وی درباره فضای تعاملی در منطقه تصریح کرد: آشتی‌های منطقه‌ای و گام‌های پیشرو در مسیر گفتگو به جای درگیری نشان از وضعیتی بشار آمیز برای ملت‌ها دارد. توافق بین ایران و عربستان بر چند کشور و در صدر آن‌ها اوضاع در یمن بازتاب مثبتی خواهد داشت.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: براساس این تغییرات و متغیرات می‌گویم که ما در جایگاهی و وضعیتی پیشرو هستیم و اسرائیل به یاری خداوند از بین خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
اسرائیل نابود خواهد شد دیروزود دارد سوخت و سوز ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
خدا هر چه برسان زود ترمرگ این رڙیم کودک کش را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
اسقاطیل نابود میشه انشاالله
آخرین اخبار