سرلشکر سلامی در اصفهان گفت: آرمان آزادی قدس به واقعیتی آشکار و در دسترس تبدیل شده و رژیم صهیونیستی با هر حرکتی مرگ خود را جلو می‌اندازد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان با اشاره به اینکه نسیم آزادی قدس وزیدن گرفته است گفت: از زمان به هم پیوستن همه قدرت‌های شیطانی عالم و فریب خوردگان داخلی آنها، رویای شکست دادن ملت ایران و فروپاشی نظام اسلامی و خواب‌های آشفته آن‌ها برای درهم شکستن امید و آرمان این ملت و تلاش برای به خیابان کشاندن جوانان تا امروز که ضعف، از هم گسیختگی، افسردگی، پوسیدگی، شکست‌های آشکار و زوال عمر دشمنان به وضوح دیده می‌شود زمان اندکی گذشته است.


او افزود: ملت ایران در حمایت از آرمان‌های حضرت امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی، به میدان آمدند و با خیزش‌های اجتماعی نشان دادند قلب و ذهن مردم و جوانان ایران در نفوذ اندیشه‌های فاسد غرب نیست.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اقتدار ایران بار دیگر شکوفا شد و نه تحریم دشمن توانست این ملت را به کرنش وادار کند، نه فشار‌های بین المللی ایران را منزوی کرد و نه عملیات سنگین رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی و حقیقی توانست شکوه و ایمان این ملت بزرگ را به افول بکشاند.


سرلشکر سلامی ادامه داد: توطئه اخیر دشمن بسیار جدی بود، ما با آرایش جهانی قدرت مواجه بودیم؛ همه شیاطین با همه ظرفیت و توان خود به میدان آمده بودند از آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی تا مزدوران و فریب خوردگان داخلی و جریانات مرموز داخلی، آمده بودند تا شکوه این جمعیت و این صف بی انتهای امروز را بشکنند، اما به طرز معجزه آسایی با هدایت ولی امر و حمایت مردم همه این توطئه‌ها خنثی شد و دشمن دوباره دچار یاس و سرخوردگی شد.

او تصریح کرد: آنچه مکارانه برای ما می‌اندیشیدند به خودشان بازگشت و اکنون در مقابل سیمای آشفته همه دشمنان، چهره سرافراز ایران را همچون خورشیدی بر سپهر عالم سیاست و مردم و جوانان را آماده در هم شکستن دشمن می‌بینید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: آمریکا از سیاست‌های منطقه غرب آسیا اخراج شده و جایی برای قدرت نمایی و نفوذ و سیطره سیاسی آن باقی نمانده و حتی متحدان و پیروان سیاسی اش هم از آن فاصله گرفته اند و مثال آن مکرون است که در کنار ضدانقلاب رجز نابودی نظام اسلامی را می‌خواند و اکنون در جمع آوری زباله‌های پاریس هم در مانده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اروپا هم می‌خواهد سیادت دلار را از بین ببرد افزود: رژیم‌های عربی را ببینید چگونه به آمریکا پشت کرده و از آن فاصله گرفته و به سمت دیگر قدرت‌های جهانی روی آورده اند؛ اکنون ترس از آمریکا ریخته است، آمریکا در عراق، سوریه و یمن نتوانسته کاری از پیش ببرد و سرانجام جنگ یمن با سیطره سیاسی انصارالله مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

او تاکید کرد: آمریکا امروز می‌خواهد، اما نمی‌تواند از رژیم صهیونیستی حمایت کند، مقامات صهیونیستی هم منزوی شده اند نه در آمریکا و نه در دیگر کشور‌های پذیرفته نمی‌شوند و جبهه استکبار از هم گسسته شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز، اما همسایگانی که از ما فاصله گرفته بودند به ما اقبال نشان داده اند؛ نظام اسلامی که همه دشمنان به دنبال انزوای آن بودند اکنون منبع مشروعیت بخشی به دیگران است و باید حیات سیاسی مقتدرانه ایران اسلامی را بپذیرند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان ما را در چهارراه تحریم، انزوا، تهدید نظامی و عملیات روانی قرار داده بودند گفت: ایران بزرگ از همه این ماجرا‌ها گذشت و اراده دشمن را زیر پا گذاشت، این در حالی است که در گذشته نه چندان دور جمعی از رژیم‌های عربی برای سازش با صهیونیست‌ها از هم سبقت می‌گرفتند و مقامات صهیونیست تصور می‌کردند می‌توانند ما را محصور کنند.

او ادامه داد: امروز همه صف عادی سازی روابط را رها کرده و پشیمان شده اند، چون نمی‌توانند به تکیه گاه سست اتکا کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال زوال است و به سقوط نزدیک شده؛ اولین نشانه اینکه نظام سیاسی آن گسیخته شده و کارایی خود را از دست داده؛ نخست وزیر این رژیم مجبور می‌شود صهیونیست‌ها را از نزدیک شدن به مسجدالاقصی از بیم خروش مسلمانان منع کند؛ تظاهرات شبانه ضد دولتی پدیده نادری در سرزمین‌های اشغالی است.


سرلشکر سلامی ادامه داد: آن‌ها میخواستند خیابان‌های ما را مملو از جمعیت معترض کنند، اما الان خیابان‌های شهر‌های اشغالی شاهد تظاهرات معترضان است؛ هیچ مقامی به سرزمین‌های اشغالی سفر نمی‌کند و کسی با آن‌ها عکس نمی‌گیرد.

او با تاکید بر اینکه سقوط اسرائیل نزدیک است گفت: آرمان آزادی قدس به واقعیتی آشکار و در دسترس تبدیل شده؛ بحران خارجی، انزوا، آشفتگی و بی ثباتی و ناکارآمدی داخلی این رژیم را تهدید می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این سیر زوال برگشت ناپذیر است، چون چون همه قوایی که آن را نگه داشته بودند تحلیل رفته اند و نمی‌توانند هزینه‌های سنگین بقای این رژیم را بپردازند.
سرلشکر سلامی اظهار کرد: فلسطین امروز جان تازه گرفته؛ کرانه باختری با دست‌های غیبی مسلح و معمای امنیت برای این رژیم پیچیده‌تر شده است؛ رژیمی که روزگاری از همان نقط پاسخ حمله را می‌داد، امروز از لبنان، سوریه و نوار غزه زیر آتش قرار می‌گیرد و نمی‌تواند پاسخ دهد.


او گفت: دیگر فلاخن و تیر و کمان و سنگ نیست، موشک‌های بی شمار از سد گنبد آهنین عبور می‌کنند و در زمین در نقطه‌ای که می‌خواهند اصابت می‌کنند و انتقام شهیدان با دستان غیبی گرفته می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: رژیمی که دور خود دیوار کشیده و مجهزترین سامانه‌های دفاعی را به کار گرفته نه می‌تواند از تسلیح کرانه باختری و نه از عملیات مجاهدان فلسطینی جلوگیری کند.


سرلشکر سلامی افزود: نبرد به داخل سرزمین‌های اشغالی کشیده شده و فلسطینیان که تا ماه‌ها قبل فقط به دفاع می‌پرداختند، امروز آزادی سرزمین و خانه هایشان را نزدیک می‌بینند.

او با بیان اینکه سنت الهی این نیست که خنجر صهیونیسم بتواند بیش از این بر پیکر امت اسلام جراحت وارد کند گفت: هر حرکت رژیم صهیونیستی مرگ آن را نزدیک تر می کند و دیر نیست زمانی مانند همین جمعه آخر ماه رمضان که در قدس نماز جماعت بخوانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
به سلامتییی به تن دست
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی‌طالبیان
۲۳:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
✌️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
دولت و مجلس محترم بشدت تمام با بد حجاب ها برخورد فیزیکی انجام دهد تا فساد بر جامعه حکم فرما نشود و دشمنان انقلاب شاد نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
باشه تو خوبی اما به مشکلات مردم برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی نابود باید گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
خدا به شما عزت بده.
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
آدکمش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر اسزائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
باششششششششه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
جای سردار دلها خالی که مرد عمل بود و حرفی که میزد عمل میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
قیمت‌ها در عرض یکسال دوبرابر شده.۱۰۰ درصد تورم
خونه.ماشین .وسیله خودرو.لوازم خانگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
سردار جان پس کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
مسکن خودرو هزاران هزار برابر شده غذا و درمان بدتر بعد کی داره سقوط میکنه