انتقال خرید ناموفق بارسا به اسپورتینگ دائمی شد

اسپورتینگ لیسبون ماه گذشته بند خرید دائمی فرانسیسکو ترینکائو را فعال کرد و این بازیکن دیگر در عضویت بارسلونا نیست.

 ژانویه ۲۰۲۰ و در آخرین روز انتقالات زمستانی، بارسلونا با پرداخت ۳۱ میلیون یورو برای پدیده باشگاه براگا، او را جذب کرد. فرانسیسکو ترینکائو تا پایان فصل برای براگا قرضی بازی کرد و از تابستان به بارسلونا اضافه شد، ولی در اولین فصل حضورش و زیر نظر رونالد کومان نتوانست توقعات را برآورده کند و فصل ۲۲-۲۰۲۱ به ولورهمپتون قرض داده شد. در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود داشت، ولی ولوز حاضر به فعال کردن آن نشد تا ترینکائو به بارسلونا برگردد.

در حالی که در بارسلونا منتظر حضور او در تمرینات پیش‌فصل بودند، این اتفاق رخ نداد چرا که دو باشگاه بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون برای انتقال ترینکائو به توافق نهایی رسیدند. باشگاه پرتغالی سه میلیون یورو برای انتقال قرضی ترینکائو پرداخت کرد و در قرارداد او بندی وجود داشت که بر اساس آن اسپورتینگ با پرداخت هفت میلیون یورو قبل از پایان فصل جاری می‌توانست قرارداد او را دائمی کند. 

این بند طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، ماه گذشته فعال شده و ترینکائو حالا به شکل قطعی بازیکن اسپورتینگ است. بارسلونا البته همچنان ۵۰ درصد حق فروش او در آینده را در اختیار دارد و نیمی از رقم انتقال او به تیمی دیگر را دریافت خواهد کرد. ترینکائو در فصل جاری یازده گل برای اسپورتینگ زده است.

برچسب ها: بارسلونا ، لالیگا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار