نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به یُمن تدبیر حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری روز جهانی قدس و نیز انتفاضه مردم فلسطین ؛ رژیم کودک کش اسرائیل تاکنون روی آرامش را به خود ندیده و نخواهد دید.

حسینعلی شهریاری گفت: از مردم ولایتمدار و فهیم و روزه‌داران دعوت می‌شود تا کما فی السابق و همگام با همه آزادگان جهان و با شرکت و حضورشان در راهپیمائی روز جهانی قدس نفرت و انزجار همیشگی خود را نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان باطلش اعلام کنند.

نماینده مردم زاهدان در ادامه بیان کرد: دنیای اسلام برای حفظ منافع خود با دشمن مقابله می‌کند؛ زیرا معتقد است بالاترین جهاد، فریاد در برابر ستمگران است.

این نماینده مجلس همچنین روز قدس را فرصت مناسبی برای ابراز همدردی با مظلومان فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های استکبار جهانی و عامل فاسد و جنایتکار آن‌ها در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز با وجود تلاش‌های گسترده قدرت‏‌های استکباری و حامی رژیم صهیونیستی، موضوع فلسطین از حصار ملیتی و قومیتی خارج و با رویکردی دینی به مسئله نخست جهان اسلام و همه آحاد حق ‏طلب و آزادی‏خواه در جوامع بشری تبدیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار