تسلیمی:

اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی ۲۰ اردیبهشت در شیراز برگزار می‌شود

رئیس اداره نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس برنامه‌ریزی قبلی ۲۰ اردیبهشت امسال اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزی در شیراز برگزار خواهد شد.

رحمت‌الله تسلیمی در جلسه هماهنگی اجلاسیه کشوری نماز دانش‌آموزی در شیراز گفت: نهادینه کردن اقامه نماز بین دانش‌آموزان مهمترین هدف برگزاری اجلاسیه سراسری نماز است.

او گفت: اجلاسیه نماز امسال با سال های قبل کاملا متفاوت است زیرا هرساله اجلاس برگزار و در بخشی از آن آثار دانش آموزان بررسی می‌شد و در همین راستا پیش اجلاسیه برگزار می کردیم؛ اما امسال کار در سطح ملی برگزار می‌شود.

تسلیمی گفت: در اجلاسیه نماز حدود ۵۰۰ نفر از برگزیدگان آثار مربوط به فعالین نماز به استان فارس معرفی و بیش از ۹۰ نفر از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهند شد.

رئیس اداره نماز اداره کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آثار برگزیده نماز باید قابلیت اجرایی در فضای مدرسه را داشته باشند، گفت: تجلیل از فعالان نماز مدرسه از مهمترین اهداف اجلاسیه سراسری نماز است و این اجلاسیه خروجی طرح های مانند؛ طرح نور چشم و... نمایان خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش داریم از تمام پتانسیل های موجود استان فارس در برگزاری اجلاسیه نماز بهره مند شویم، لذا کار برگزاری اجلاسیه نماز در شیراز تا کنون به خوبی پیش رفته است.

تسلیمی گفت: در این رویداد از ۱۵ دانش آموز پسر، ۱۵ دانش آموز دختر، ۵ معلم فعال، ۵ مربی و ۵ معاون پرورشی، ۵ مدیر مدرسه، ۳ نفر از اولیا، سه امام جماعت، سه نفر از هیئت امنای مساجد، ۳ نفر از خیرین، ۳ نفر از کارشناسان قرآن، ۳ نفر از معاونان پرورشی مناطق و سه نفر از معاونین پرورشی استان‌ها، یک فرماندار، یک امام جمعه و ...  تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار