دادستان کرمان:

پلمب فروشگاه کرمان درحمایت از آمرین به معروف بود

دادستان کرمان گفت: به منظور برخورد با بی حجابی در جامعه، هیچگونه خلاء قانونی وجود ندارد .

مهدی بخشی در نشست هماهنگی و توجیهی طرح عفاف و حجاب  با اشاره به این مطلب که ابزار مورد نیاز برای توسعه عفاف و حجاب در جامعه را در اختیار داریم، گفت: در این مسیر با نگاه به مطالبات جدی مردم متدین کشور برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه اقدام خواهد شد.

او با اشاره به این مطلب که عزم وپشتیبانی جدی مردم و مسئولان از طرح توسعه عفاف و حجاب یک فرصت گرانبها برای اجرای این طرح ایجاد کرده است، افزود: به منظور توسعه فرهنگ عفاف و حجاب باید با تدبیر، برنامه ریزی و مشورت اقدام کرد.

بخشی تصریح کرد: هر گونه اقدام به منظور توسعه عفاف و حجاب در جامعه باید با دیدگاه جلب رضایت خداوند و برای حفظ ارزش‌ها انجام شود.

دادستان عمومی با اشاره به این مطلب که بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، اظهار کرد: در راستای توسعه عفاف و حجاب در جامعه نباید تحت تاثیر جو مسموم خناسان قرار گرفت چرا که برخی از این افراد به مبنای اندیشه‌ای و دینی، لزوم حجاب در جامعه آگاهی ندارند و در مواردی با طرح مباحث شبهه برانگیز در مسیر اجرای این طرح ایجاد مانع می کنند.

بخشی ضمن تاکید بر این مطلب که در راستای توسعه عفاف و حجاب باید از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت و پشتیبانی شود، تاکید کرد: به عنوان نمونه پلمپ فروشگاهی در کرمان که در هفته گذشته انجام شده، به منظور حفظ ارزش‌ها و حمایت از آمرین به معروف بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار