اختصاص ۲۰ قطعه زمین برای ساخت مسکن ملی به مددجویان مهدی‌شهری

رئیس کمیته امداد مهدی‌شهر از قول مساعد استاندار سمنان برای اختصاص ۲۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن به مددجویان کمیته امداد در درجزین، مهدی‌شهر و شهمیرزاد خبر داد.

محمدابراهیم یوسفیان رئیس کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر تأمین سرپناه را یکی از اولویت‌های این نهاد برای جامعه هدف دانست و اظهار کرد: کمیته امداد همواره تلاش کرده تا در این مسیر گام‌های بزرگی بردارد.

وی به طرح نهضت ملی مسکن برای خانه‌دار شدن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اشاره و تصریح کرد: با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بارانی امام جمعه مهدی‌شهر، امام جمعه شهمیرزاد و اقوامی‌پناه فرماندار مهدی‌شهر طی بازدید از خانواده‌های فاقد مسکن شهرستان مهدی‌شهر، ۲۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به درجزین، مهدی‌شهر و شهمیرزاد اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه قرار است با انجام اقدامات بعدی واحدهای مسکونی برای مددجویان این نهاد حمایتی احداث شود، عنوان کرد: این پویش با هدف جمع‌آوری کمک برای ساخت مسکن نیازمندان راه‌اندازی شده است.

یوسفیان خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ و شماره‌گیری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* با هدف مشارکت نیکوکارانه برای کمک به خرید و ساخت مسکن راه‌اندازی شده است و هر کسی با یک سهم از این خشت بهشتی می‌تواند در این کار خداپسندانه شرکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.