مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: آمار مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های انتقال خون استان قزوین در طول سه شب قدر بالغ‌بر هزار و ۲۱۴ نفر بوده که از این میزان ۹۱۸ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.


عباس طالبیان مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به میزان مشارکت قزوینی‌ها برای اهدای خون در شب‌های قدر اظهار کرد: میزان مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون استان در شب‌های قدر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۸/۷۹ درصدی، موفقیت افراد در اهدای خون با رشد ۱۱/۲۷ درصدی و اهداکنندگان مستمر با رشد ۲۸/۷۲ درصدی همراه است.

وی افزود: آمار اهداکنندگان مستمر استان قزوین در شب‌های قدر سال جاری شامل ۶۰۵ نفر و آمار بانوان مراجعه‌کننده ۴۵ نفر بوده است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین بیان کرد: ۲۹۱ نفر در شب نوزدهم، ۵۰۷ نفر در شب بیست و یکم و ۴۱۶ نفر در شب بیست وسوم به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند که آمار آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد یافته است.

طالبیان یادآور شد: آمار مراجعه اهداکنندگان مستمر در شب نوزدهم شامل ۱۶۱ نفر، در شب بیست و یکم ۲۵۰ نفر و در شب بیست و سوم ۱۹۴ نفر بوده که روند آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد همراه بوده است.

این مسئول عنوان کرد: آمار مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های انتقال خون استان قزوین در طول سه شب قدر بالغ‌بر یکهزار و ۲۱۴ نفر بوده که از این میزان ۹۱۸ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

افزایش مشارکت بانوان برای اهدای خون در شب‌های قدر

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به میزان مشارکت بانوان برای اهدای خون در شب‌های قدر اظهار کرد: ۱۶ نفر در شب نوزدهم، ۱۵ نفر در شب بیست و یکم و ۱۴ نفر در شب بیست سوم به پایگاه‌ها مراجعه کرده‌اند که آمار مراجعه بانوان در شب‌های نوزدهم و بیست و یکم با رشد و در شب بیست و سوم با کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه است.
 
طالبیان در پایان با اشاره به وضعیت اهدای خون در شب‌های قدر سال گذشته گفت: آمار مراجعه کنندگان در این مدت شامل یکهزار و ۲۲ نفر، اهداکنندگان مستمر ۴۷۰ نفر و بانوان ۴۵ نفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار