هزینه ۱۸ میلیارد تومانی برای اجرای طرح هادی در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای بازنگری و اجرای طرح هادی از سال گذشته تاکنون در شهرستان اردبیل هزینه شده است.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: از سال گدشته تاکنون طرح هادی در ۳۷ روستای شهرستان اردبیل اجرا و در ۳۷ روستای شهرستان هم بازنگری طرح هادی اجرا شده است.

فرماندار اردبیل در مراسم افتتاح طرح هادی روستای طالب قشلاقی شهرستان اردبیل گفت: برای اجرای طرح هادی ۳۷ روستا و بازنگری طرح هادی ۳۷ روستای شهرستان اردبیل ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

اعتماد اعجازی گفت: به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی روستا‌های طالب قشلاقی و علی قشلاقی و ینکجه ملامحمد حسن با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

او بیان کرد: برنامه ریزی شده در راستای تحقق مطالبات روستاییان طرح هادی در روستا‌هایی که اجرا نشده اجرایی شود و در این زمینه از ظرفیت اعتبارات استان و شهرستان استفاده می‌شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: عمران و آبادانی روستا‌ها در شهرستان اولویت اساسی است و در این زمینه پروژه‌های مختلفی در شهرستان اجرا می‌شود.

اعتماد اعجازی از ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن به روستاییان خبر داد و گفت: این تسهیلات باسود کم به روستاییان اعطا می‌شود و انتظار می‌رود روستاییان از این فرصت برای ساخت مسکن استفاده کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.