انعقاد تفاهمنامه میان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و دانشگاه تربیت مدرس

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از انعقاد تفاهمنامه 10 ساله میان این دانشگاه و دانشگاه تربیت مدرس تهران خبر داد.

نبی جمعه زاده معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان  گفت : در پی پیگیری های صورت گرفته و با هدف گسترش و توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی زمینه علوم پزشکی در سطوح ملی و بین‌المللی و تقویت مرجعیت علمی کشور و منطقه تفاهمنامه ای 10 ساله میان این دانشگاه و دانشگاه تربیت مدرس منعقد شد.

دانشگاه تربیت مدرس در بین 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

 به گفته او همکاری و مشارکت در امور بین‌المللی، برگزاری سمینارها، کنگره‌ها و دوره‌های تحصیلی مشترک، تبادل و جذب دانشجو به صورت مشترک، تبادل اعضای هیأت علمی و دیدارهای علمی ایشان، بهره‌مندی‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و به اشتراک گذاشتن دستاوردهای علمی  از جمله اهداف این تفاهمنامه خواهد بود. 

 استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌های پژوهشی، آموزشی، فناورانه و تجهیزاتی و امکانات طرفین به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل و هم‌پوشانی مساعد و تقویت ظرفیت‌های موجود در راستای نیل به اهداف عالی بنیادین و اولویت‌های پژوهشی و آموزشی دانشگاه‌ علوم پزشکی آبادان و دانشگاه تربیت مدرس تهران، موضوع اصلی این تفاهم‌نامه 6 ماده ای عنوان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.