در ششمین دوره جشنواره گل‌های لاله اراک بیش از ۱۷۰ هزار گل و درختچه‌های زینتی به نمایش گذاشته شده است.

 ششمین دوره جشنواره گل‌های لاله اراک علاوه بر روز‌های باقیمانده فروردین در هفته اول اردیبهشت ماه هم در بوستان شهر صنعتی اراک دایر است.

این جشنواره در فضایی به وسعت ۸ هزار متر مربع از ۲۰ فروردین ماه آغاز به کار کرده و قرار است از این تاریخ به مدت ۱۵ روز فعال باشد.

 این نمایشگاه در باغ گل‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک واقع در کوی صنعتی همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ آماده پذیرایی از مردم علاقمند است.

به گفته کریمی شهردار اراک در این جشنواره بیش از ۱۷۰ هزار گل لاله در ۴۰ واریته در کنار گل‌های بنفشه و درختچه‌های زینتی در راستای ایجاد محیطی مناسب و مفرح برای خانواده‌ها و ارتقا روحیه امید و شادی در بین آن‌ها در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

کریمی می‌گوید: در برگزاری جشنواره گل‌های لاله امسال از طراحی‌های خاصی برای کاشت لاله‌ها استفاده گردیده تا هماهنگ با فصل بهار زیباترین مناظر و گل آرایی‌ها با گل لاله در معرض دید عموم قرار گیرد و شاهد یکی از خاطره انگیزترین جشنواره‌های گل‌های لاله باشیم. 

 او اضافه کرد: باغ گل‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یکی از جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین فضا‌ها برای شهروندان و علاقمندان به طبیعت بوده و از امکاناتی نظیر دریاچه، مبلمان شهری، نمازخانه، سرویس بهداشتی و آلاچیق برخوردار می‌باشد که امسال هم میزبان جشنواره گل‌های لاله خواهد بود. 

 فصل بهار زمان رویش گل‌های لاله است و گل لاله از گل‌های ملی ایران محسوب شده و در فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.