رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین گفت: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی تشدید می‌شود تا فرآورده با کیفیت بالا به دست مصرف کنندگان برسد.

دکتر راول غلامپور اقدمی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در بازدید از مراکز عرضه فراورده خام دامی در شهر محمدیه (زیباشهر) بر اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل‌های طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی تا کید کرد و گفت: با توجه به افزایش عرضه و تقاضای اقلام پروتئینی در ماه مبارک رمضان، نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی تشدید می‌شود تا فرآورده با کیفیت بالا به دست مصرف کنندگان برسد.

دکتر غلامپور اقدمی افزود: در این طرح کلیه مراکز عرضه شامل قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز بسته بندی، قطعه بندی، رستوران ها، سردخانه‌های استان و ... در ۳ شیفت کاری مورد رصد و پایش بازرسین بهداشتی دامپزشکی قرار می‌گیرد.

وی از عموم مردم خواست: فرآورده‌های دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و به تاریخ تولید، انقضاء و کد بهداشتی دامپزشکی محصول دقت کنند و از خرید محصولات فله و فاقد هویت خودداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی، مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۵۱۲ در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار