فاز نخست بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد تکمیل شد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: فاز نخست بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی این شهرستان شامل ساختمان و بخش سازه آن در پنج طبقه طی ۱۵ ماه با ۴۸۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه بازدید از پروژه احداث بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد گفت: فاز دوم عملیات ساخت این پروژه شاخص درمانی هم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان شامل نازک کاری و تجهیز است که اعتبار آن تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندانپزشکی و اورژانس خواهد بود و تمامی هزینه‌ها درمان برای کسانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، نیز رایگان خواهد بود.

عباسی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۵۰ درصد مردم مهاباد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، ادامه داد: اتمام این پروژه نقشه اساسی در ارتقای خدمات درمانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه افراد کم برخوردار دارد.

پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهاباد دی ۱۳۹۶ با حضور رئیس وقت سازمان تامین اجتماعی کلنگ‌زنی شد.

مهاباد هم اکنون دارای تنها یک بیمارستان فعال به نام امام خمینی (ره) است که یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است و هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.