رئیس اداره تعزیرات اسدآباد گفت: پارسال از مهمترین پرونده‌های صنفی ثبت شده، عرضه برنج تقلبی بود که متخلف شناسایی و جریمه ۱۰ برابری تخلف برای او صادر شد.

رضا بنی اردلان افزود: از اسفند ماه پارسال تا امروز ۱۱۹ پرونده تخلف تشکیل و به ۱۱۱ فقره از آن‌ها رسیدگی شده است.

او تصریح کرد: تخلفات صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا بیشترین حوزه تخلف این واحد‌ها بوده است.

رئیس اداره تعزیرات اسدآباد گفت: این اداره تا پایان ماه مبارک رمضان در روزهای تعطیل رسمی نیز فعال بوده و آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص تخلفات صنفی، بهداشتی و دارویی است.

بنی اردلان افزود: پارسال از مهمترین پرونده‌های صنفی ثبت شده، عرضه برنج پاکستانی به جای برنج ایرانی بود که متخلف شناسایی و جریمه ۱۰ برابری تخلف برای او صادر شد.

او همچنین از برپایی گشت مشترکـ این سازمان با مراکز مربوطه از نیمه دوم اسفند تا پایان ماه فروردین خبر داد و گفت: همه مراکز مانند بازار، رستوران‌ها و حتی داروخانه‌ها مورد بازرسی قرار گرفتند.

رئیس اداره تعزیرات اسدآباد تاکید کرد: علاوه بر جریمه متخلفین، پلمب و نصب پارچه نیز دو اقدام دیگر برای پیشگیری و مقابله با افراد قانون گریز است که کمک زیادی به کاهش تخلفات می‌کند.

بنی اردلان گفت:از شهروندان عزیز درخواست می‌شود درصورت مشاهده تخلفات صنفی، بهداشتی و دارویی، موارد را با تلفن گویای ۱۲۴ اداره صمت و یا بصورت حضوری به اداره تعزیرات حکومتی اعلام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.