معاون تبلیغات و روابط عمومی فراجا:

دستگاه‌های مسئول، مجموعه انتظامی کشور را در اجرای قانون عفاف و حجاب یاری نمایند

سردار بهرامی گفت: مسأله حجاب یک واجب الهی و جزء لاینفک قانون اساسی کشور است و همه ما که در زیر سایه نظام اسلامی و در کشور عزیز ایران زندگی می‌کنیم، می‌بایست پایبند به قانون باشیم.

سردار بهرامی اظهار کرد: قاطبه مردم از نظام اسلامی، اجرای قانون حجاب را خواستار هستند و به هیچ عنوان رواج بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه را نمی‌پذیرند و یکی از خواسته‌های اساسی و اصلی مردم در راهپیمایی روز قدس که همگان به عینه مشاهده نمودند؛ اجرای کامل و قاطع قانون حجاب و برخورد با معدود افرادی است که قانون را زیرپا می‌گذارند و تحت تاثیر جوّ رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته‌اند و بی‌عفتی را در جامعه ترویج می‌کنند.

بهرامی افزود: در چند ماه گذشته دشمنان که همه توطئه‌ها و نقشه‌های آنان برای ناامن کردن کشور، بی‌اثر و خنثی شد، اکنون بحث بی‌حجابی در بین زنان را تبلیغ و ترویج می‌کنند که بدون شک این توطئه و نقشه آنان هم نتیجه‌ای جز سرافکندگی و یأس و ناامیدی برای آنان در پی نخواهد داشت. 

سردار بهرامی در ادامه تصریح کرد: در طول تاریخ، زنان ایرانی، زنانی عفیف و پاکدامن بوده‌اند و با پوشش کامل در انظار عمومی ظاهر می‌شدند و عفت و پاکدامنی زنان ایرانی زبانزد در بین همه ملت‌ها است که تمام اسناد و شواهد که از قرون گذشته موجود است این مسئله را به خوبی اثبات می‌کند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی در پایان گفت: انتظار از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول این است که به طور عملی و با موضع‌گیری قاطع، مجموعه مکتبی و انقلابی انتظامی را در اجرای این حکم و واجب الهی یاری کنند تا زنان مومن و پاکدامن ایرانی در سایه عمل به احکام و معارف اسلام ناب و قرآن بتوانند زندگی سعادتمندانه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
ما از نیروی انقلابی انتظامی در مورد اجرای قانون عفاف و حجاب حمایت و پشتیبانی می کنیم و هرجا خواسته شود به عنوان نیروی اجرائی در کنار فراجا عمل میکنیم. با توکل به خدای بزرگ این ویروس منحوس وارداتی بی حجابی که از طرف دشمن بشریت رژیم خونخوار صیهونیستی هست را از بین می بریم.انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
بسسسسسسسیارعالی
آخرین اخبار