مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری از پرداخت یک هزار و ۷۲۶ فقره تسهیلات اشتغالزایی در استان خبر داد.

پژمان نوروزی گفت: یک هزار و ۷۲۶ فقره تسهیلات اشتغالزایی قرض‌الحسنه به ارزش دو هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال طی پارسال در استان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری افزود: این تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، منابع طبیعی، خدمات فناوری اطلاعات، گردشگری و بوم‌گردی، صنایع دستی، فعالیت‌های گلیم‌بافی و پوشاک پرداخت شده و اشتغال افزون بر ۲ هزار نفر را در استان فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: این صندوق با کمیته امداد حضرت امام (ره)، سازمان بهزیستی، جهاد کشاورزی، صنایع دستی و میراث فرهنگی، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فنی و حرفه‌ای و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تفاهم‌نامه‌هایی برای پرداخت تسهیلات به امضا رسانده است که تسهیلات پرداختی در این زمینه طی سال گذشته بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

نوروزی ادامه داد: بخش زیادی از این تسهیلات در زمینه تبصره ۱۸ بودجه عمومی کشور و تعهدات دولت در حوزه اشتغال و بخش دیگر آن در زمینه توانمندسازی جوامع محلی برای توسعه زنجیره ارزش پرداخته شده است.

وی اظهار داشت: همچنین صندوق به عنوان بازوی توانمند دولت در راستای پاسخ به نیاز‌های جامعه تعداد ۲۶۱ فقره به ارزش ۱۲۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و ضروری به درخواست‌های سفر رییس‌جمهور به استان پرداخت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار